-
Plaats
-
Gepubliceerd op
In het kort
Wie: | Je hebt minimaal 3 jaar ervaring binnen een (internationale) belastingadviespraktijk, bij voorkeur in de overnamepraktijk. |
Wat: | Internationaal opererende (beursgenoteerde) bedrijven adviseren bij overnames in brede zin. |
Waarom: | Ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten die je uitvoert binnen een ambitieuze organisatie, de opleidingsmogelijkheden en de persoonlijke en open werksfeer. |
Waar: | Jouw standplaats is in principe Amsterdam. |
De functie
Als (junior) manager in de fiscale M&A praktijk ben je onderdeel van het Transaction Tax Services team. Dit team focust zich met name op overnames in een internationale context. Je begeleidt cliënten bij overnametrajecten in brede zin, zowel bij aankoop- als verkooptrajecten. Je werkzaamheden omvatten het uitvoeren van due diligence onderzoeken, het adviseren van cliënten bij het opzetten van een overnamestructuur en de financiering van de overname. Ook adviseer je cliënten bij andere aspecten rond een overname, zoals het reviewen van een LOI of SPA, een incentive plan of earn out regelingen. Dit doe je in een interdisciplinair team met fiscale collega’s uit de (internationale) vennootschapsbelasting praktijk, btw specialisten, en loonbelasting specialisten. Ook overleg je geregeld met de collega’s uit de financiële en juridische overnamepraktijk. Kortom alle aspecten van een deal.
Wij zoeken
Als (junior) manager M&A herken je jezelf in het volgende profiel:
• Een afgeronde fiscale wo-opleiding aangevuld met de NOB opleiding (of in afrondende fase);
• Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een internationale belastingadviespraktijk cq overnamepraktijk;
• Up-to-date vaktechnische kennis op het gebied van vennootschapsbelasting;
• Kennis en ervaring op het gebied van incentive plans, omzetbelasting en/of loonbelasting is een pre
• Een pragmatische en een klant- en oplossingsgerichte instelling;
• Je beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden in het Nederlands en Engels;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.
Wie zijn wij?
Best of both worlds
Grant Thornton is een netwerkorganisatie van wereldniveau. Internationaal zijn we één van de grootste accountants- en adviesorganisaties, een zevende plek wereldwijd! Hier in Nederland hebben we de fantastische voordelen van een kleinere organisatie met open cultuur, met de internationale mogelijkheden en multiculturele ervaring van één van de grootste organisaties ter wereld.
Wij gaan altijd een stapje verder. Voor onze klanten en vooral ook voor jou. Zodat jij de allerbeste werkomgeving hebt, die inclusief is en waar we flink bezig zijn met duurzaamheid. We werken voornamelijk voor profitorganisaties. Specialiseer je zoals jij wilt en werk zo iedere dag aan een wereld die past bij jouw idealen en doelen.
Wat je van ons krijgt
Een organisatie met een internationaal netwerk, waar je kan worden wie je wilt zijn, een open cultuur en fijne werktijden? Check.
Verder bieden we je:
- We bieden je een passend salaris o.b.v. studievoortgang en werkervaring;
- 29 vakantiedagen, met de mogelijkheid tot bijkopen;
- 3 Christelijke nationale feestdagen die je mag inruilen voor officiële feestdagen uit je eigen cultuur;
- Een structurele eindejaarsuitkering, uitbetaald in December;
- Last but not least: toegang tot de Grant Thornton Academy. Daar ontwikkel je je kennis en je persoonlijke doelen op hoog niveau. En trainingen mindfullness of ‘goed slapen’? Krijg je ook gewoon.
Enthousiast?
Waarschijnlijk zit je boordevol vragen, bijvoorbeeld over je ontwikkelmogelijkheden en de cultuur. Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem dan contact op met Demi van der Zwet, 088 67 69 228 of via demi.vander.zwet@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande solliciteer button.