-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Ervaren Payroll Professional in Alphen aan den Rijn
Als Payroll Professional ben jij verantwoordelijk voor het verwerken én optimaliseren van salarisprocessen voor diverse klanten van kleine MKB- en familiebedrijven tot grote wereldwijde organisaties. Je werkt in een hecht team, krijgt volop ruimte om te ontwikkelen met behulp van onze Development Manager, die samen met jou werkt aan je persoonlijke en professionele groei. Jouw carrière. Jouw keuze.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor de salarisadministratie van jouw eigen klantenpakket en fungeert als vast aanspreekpunt. Je adviseert over cao’s, arbeidsvoorwaarden en personeelsvraagstukken, en werkt nauw samen met collega’s van onze fiscale, juridische en accountancyteams. Dankzij onze studieregeling kun je werk en studie combineren, bijvoorbeeld voor het behalen van je VPS diploma. Zo krijg je de juiste ondersteuning om je vakinhoudelijke kennis te verdiepen en te groeien in je rol.
Geen dag is hetzelfde maar je kunt jouw werkdagen onder meer vullen met:
• Het verwerken en beheren van volledige salarisadministratie voor diverse klanten;
• Adviseren over toepassing van wet- en regelgeving en cao’s
• Proactief signaleren van optimalisatiemogelijkheden;
• Samenwerken met collega’s van andere disciplines voor geïntegreerde dienstverlening;
• Fungeren als vast aanspreekpunt voor klanten en bouwen aan duurzame relaties.
Wat neem je mee?
• Een afgeronde PDL-opleiding, aangevuld met of studerend voor VPS;
• Minimaal 3 jaar ervaring in een soort gelijke functie;
• Ervaring met Loket.nl of vergelijkbare software;
• Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je werkt accuraat en hebt een goed ontwikkeld administratief inzicht.
Over het team
Je maakt deel uit van het team Payroll, bestaande uit ongeveer 30 collega’s verdeeld over drie sub teams. Samen verwerken we 18.000 salarissen voor z’n ruim 1.700 klanten, verspreid over meer dan 75 cao’s. De sfeer is informeel, de communicatie direct en teamleiders en collega’s zijn laagdrempelig en goed benaderbaar. Je krijgt je eigen klanten en verantwoordelijkheden, maar we helpen elkaar waar nodig en vieren successen samen. Ontwikkeling staat centraal: hoe meer initiatief je toont, hoe sneller je groeit. Je werkt vanuit ons kantoor in Alphen aan den Rijn, centraal gelegen aan de N11. Hier krijg je de ruimte om te groeien in een hecht team dat elkaar kent en samen het verschil maakt.
Wat bieden wij jou?
Jouw carrière. Jouw keuze. Bij Grant Thornton krijg je de ruimte om je vakinhoudelijk én persoonlijk te ontwikkelen. Samen met je Development Manager en via de Grant Thornton Academy werk je aan jouw doelen. Je krijgt de vrijheid om je werk in te richten op een manier die past bij jouw ambitie.
Verder bieden we je:
• Salaris op basis van je ervaring en studie;
• 29 vakantiedagen, met de mogelijkheid tot bijkopen;
• Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een eindejaarsuitkering en premievrij pensioen;
• Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden voor een gezonde werk-privébalans;
• De vrijheid om standaard feestdagen in te ruilen voor feestdagen uit je eigen cultuur;
Over Grant Thornton 
Grant Thornton is een netwerkorganisatie van wereldniveau. Internationaal zijn we één van de grootste accountants- en adviesorganisaties, een zevende plek wereldwijd! Hier in Nederland hebben we de fantastische voordelen van een kleinere organisatie met open cultuur, met de internationale mogelijkheden en multiculturele ervaring van één van de grootste organisaties ter wereld. Wij gaan altijd een stapje verder. Voor onze klanten en vooral ook voor jou. Zodat jij de allerbeste werkomgeving hebt, die inclusief is en waar we flink bezig zijn met duurzaamheid. We werken voor profit- én non-profitorganisaties. Specialiseer je zoals jij wilt en werk zo iedere dag aan een wereld die past bij jouw idealen en doelen.
Klaar om jouw route te bepalen?
Solliciteer vandaag nog en ontdek hoe jij kunt groeien én bijdragen bij Grant Thornton!
Meer weten over deze rol of werken bij Grant Thornton? Demi van der Zwet (088-6769228 of demi.vander.zwet@carrierebijgt.nl) staat klaar om je verder te helpen.