Terug naar overzicht
  • Plaats

    Amsterdam

  • Gepubliceerd op

In het kort

Wie: Je hebt minimaal drie jaar werkervaring op het gebied van Global Mobility Services bij een (BIG-4) advieskantoor en de SOB opleiding afgerond.
Wat:  Adviseur op het gebied van Global Mobility Services.
Waarom:  Ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten die je uitvoert binnen een ambitieuze organisatie, de opleidingsmogelijkheden en de persoonlijke en open werksfeer.
Waar: Jouw standplaats is Amsterdam.

De functie

Binnen Global Mobility Services (GMS) begeleiden wij cliënten die medewerkers uitzenden naar - en vanuit - het buitenland. GMS is een full services praktijk. Wij leveren adviesdiensten, verzorgen de compliance, immigratiewerkzaamheden en coördineren de global mobility voor in Nederland gevestigde multinationals. GMS is onderdeel van een internationaal netwerk met specialisten in 140 landen.

Je maakt deel uit van een groeiende praktijk met specialisten werkzaam in Amsterdam. Werken in ons team betekent dat je wordt opgeleid tot een brede global mobility adviseur. Als (Senior) Consultant adviseer je samen de managers internationale klanten. Je ondersteunt bij de wereldwijde Global Mobility coördinatie voor de klanten die in Nederland hun hoofdkantoor gevestigd hebben. Je wordt al snel aanspreekpunt van diverse klanten, waaronder de buitenlandse member firms. Bij piek- en ziekmomenten spring je in bij het afwikkelen van de 30%-regeling aanvragen. Je zorgt ervoor dat de gegevens voor de aanvragen op de juiste wijze worden aangeleverd en hebt rechtstreeks contact met de buitenlandse werknemers, waarvoor je de aanvragen regelt.

Ook liggen er mogelijkheden om je verder te ontwikkelen op het gebied van de loonheffingen en/of immigratie.

Bovendien lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling en uitbouw van de praktijk.

Wij zoeken

Als (Senior) Consultant GMS herken je jezelf in het volgende profiel:

· Je hebt een afgeronde (Bachelor + Master) WO opleiding fiscaal recht en/of fiscale economie;
· Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring bij een advieskantoor;
· Je kent de markt goed en bent in staat om zowel kansen te zien als te benutten teneinde bij te dragen aan de groei van de praktijk;
· Je bent bij voorkeur fulltime (minimaal 36 uur per week) beschikbaar;
· Cijfermatig inzicht, praktische en flexibele instelling, accuraat, analytisch en proactief;
· Uitstekende kennis van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
· Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.

Wij bieden: ruimte voor ontwikkeling

We bieden je ruimte om te groeien. Niet alleen ruimte voor de groei van je vaktechnische kennis, maar ook voor je persoonlijke vaardigheden. Ons uitgebreid intern opleidingsprogramma en fiscale overlegvormen, lokaal en nationaal, begeleiden je daar bij. Ruimte is er ook om je commerciële vaardigheden verder te ontwikkelen door deel te nemen aan evenementen.

Benieuwd wat onze collega’s zeggen over het werken bij Grant Thornton? Bekijk ons korte filmpje ‘Een carrière bij Grant Thornton’ (http://www.grantthornton.nl/carriere/the-grant-thornton-difference/).

Enthousiast?

Waarschijnlijk zit je boordevol vragen, zoals over je groeimogelijkheden en de cultuur. Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem contact op met Demi van der Zwet via 088 676 9228 of via demi.vander.zwet@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures