Terug naar overzicht
  • Plaats

    Amsterdam

  • Gepubliceerd op

In het kort

Wie: Je hebt minimaal 4 jaar werkervaring binnen een internationale belastingadvies praktijk of in het bedrijfsleven bij een (mid)corporate.
Wat:  Verantwoordelijk voor de advisering op het gebied van loonbelasting en sociale zekerheid.
Waarom:  Ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten die je uitvoert binnen een ambitieuze organisatie, de opleidingsmogelijkheden en de persoonlijke en open werksfeer.
Waar: Jouw standplaats is Amsterdam.

De functie

In onze HR Services praktijk werken Loonbelasting/Sociale Verzekeringen (SV) specialisten samen met Global Mobility, Pensioen, Payroll en Arbeidsrecht collega’s. Jij maakt deel uit van deze sterk groeiende praktijk en zult verantwoordelijk zijn voor nationale en internationale loonbelasting en SV advisering in het team. Je zult meewerken aan nationale en internationale overname (due diligence / M&A) en aandelen gerelateerde beloningsplannen (equity incentive) projecten.

Je wordt in je werkzaamheden ondersteund door – je geeft leiding aan – een aantal junior medewerkers binnen het team. Je coach hen in hun vaktechnische en persoonlijke ontwikkeling. Binnen HR Services  lever je een belangrijke bijdrage aan de verdere ontwikkeling en uitbouw van deze praktijk.

Wij zoeken

Als Manager Loonbelasting/SV herken je jezelf in het volgende profiel:

• Je hebt een afgeronde fiscaal recht en economie opleiding dan wel een wo master fiscaal recht of fiscale economie opleiding;
• Minimaal 4 jaar werkervaring bij een advieskantoor en/of als inhouse belasting adviseur;
• Je het ervaring met het bedienen van (mid)corporates, al dan niet als inhouse adviseur;
• Je kent de markt goed en bent in staat om zowel kansen te zien als te benutten teneinde bij te dragen aan de groei van de praktijk;
• Je bent fulltime (minimaal 36 uur per week) beschikbaar;
• Cijfermatig inzicht, praktische en flexibele instelling, accuraat, analytisch en proactief;
• Uitstekende kennis van de Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
• Je herkent jezelf in onze CLEARR kernwaarden: collaboration, leadership, excellence, agility, respect, responsibility.

Wij bieden: ruimte voor ontwikkeling

We bieden je ruimte om te groeien. Niet alleen ruimte voor de groei van je vaktechnische kennis, maar ook voor je persoonlijke vaardigheden. Ons uitgebreid intern opleidingsprogramma en fiscale overlegvormen, lokaal en nationaal, begeleiden je daar bij. Ruimte is er ook om je commerciële vaardigheden verder te ontwikkelen door deel te nemen aan evenementen.

Benieuwd wat onze collega’s zeggen over het werken bij Grant Thornton? Bekijk onze website 'Werken bij Grant Thornton'.

Enthousiast?

 Waarschijnlijk zit je boordevol vragen, zoals over je groeimogelijkheden en de cultuur. Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem contact op met Mark Assink via 088 676 9065 of via mark.assink@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande sollicitatiebutton. 

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures