Terug naar overzicht

In het kort

Wie: Een ervaren btw-compliance duizendpoot met passie voor indirecte belastingen
Wat:  Binnen ons team van ongeveer 19 collega's ga je aan de slag met het organiseren en aansturen van onze btw-compliance praktijk. Daarnaast bereid je complexe btw-aangiften voor en review je btw-aangiften van collega's.
Waarom:  Je krijgt de ruimte om te groeien en te leren van de opdrachten die je uitvoert binnen een ambitieuze organisatie, met diverse opleidingsmogelijkheden en een persoonlijke en open werksfeer.
Waar:  Jouw standplaats is Gouda naast het NS Intercity station. Het is ook mogelijk om deels thuis te werken, of vanuit onze vestiging in Rotterdam aan de voet van de Erasmusbrug.

De functie

Voor onze groeiende btw-aangiftepraktijk zijn wij op zoek naar een (junior) manager die energie krijgt om onze (inter)nationale btw-aangiftepraktijk op een nog hoger niveau te krijgen. Als je een ervaren btw-aangiftemedewerker bent, nodigen wij je ook van harte uit om op deze functie te reageren.

In deze functie zorg je ervoor dat de Nederlandse en buitenlandse btw-aangiften van onze klanten op rolletjes lopen. Je zorgt er samen met je collega’s voor dat de aangiften op tijd, volledig en juist worden voorbereid en ingediend. Onze praktijk bestaat met name uit internationale ondernemingen die vanuit Nederland hun activiteiten verrichten.

Het gaat om een brede functie waarin je veel contact hebt met collega's en klanten. Onderdelen van je werkzaamheden zijn:

• Planning en coördineren van de btw-aangiftewerkzaamheden;
• Het begeleiden, motiveren, uitdagen en coachen van collega’s die zich ook bezig houden met btw-aangiften;
• Het in kaart brengen en waar mogelijk verbeteren van processen;
• Communicatie met onze btw-adviseurs en klanten ;
• Opstellen van complexe btw-aangiften;
• Review van btw-aangiften opgesteld door (junior) collega’s;
• Op de hoogte blijven van wijzigingen in de wetgeving die invloed hebben op de btw-aangifte werkzaamheden

Dit ben jij

 Wij zoeken iemand die het leuk vindt om klantgericht en gestructureerd te werken en niet bang is om initiatief te tonen. Zowel voor onze klanten en collega’s. Ervaring in een vergelijkbare functie is een vereiste. Daarnaast heb je uitstekend cijfermatig inzicht in btw-aangiften. Je weet wanneer je voor specialistische hulp bij een collega moet aankloppen. Je krijgt energie van het begeleiden en coachen van collega’s. Het is een pre als je ervaring hebt met Vertex VAT Compliance en Asana of andere workflow management tools. 

Ons aanbod: Ruimte om te groeien

Als jij ons team komt versteken kom je te werken in een leuk, hecht en divers team van nu 19 medewerkers voor zowel compliance/aangiften als advies. Wij werken ook veel samen met onze collega accountants en juristen.

Uiteraard ben je verzekerd van goede arbeidsvoorwaarden (zoals een mobiliteitsbudget of leaseauto, 29 vakantiedagen en een winstdeling). Belangrijker nog: we bieden je ruimte om jezelf verder te ontwikkelen. Niet alleen ruimte voor de ontwikkeling van je vaktechnische kennis, maar ook voor je persoonlijke vaardigheden. We hechten veel waarde aan opleidingen, zowel intern als extern (NOB), organiseren de Grant Thornton Traineegame voor starters, Summer Course voor gevorderden en hebben fiscale overlegvormen, lokaal en nationaal. Tot slot hechten we veel waarde aan ‘training on the job’ en zorgen onze collega's binnen het team ervoor dat jij je verder kunt ontwikkelen.

Interesse?

Waarschijnlijk zit je boordevol vragen! Wij helpen je om jouw ruimte voor groei binnen Grant Thornton te ontdekken. Neem dan contact op met Mark Assink via 088 676 9065 of via mark.assink@carrierebijgt.nl. Of solliciteer direct via onderstaande solliciteerbutton.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures